Blogum için Color Paper Temasını kullanacağım.

Merhaba arkadaşlar uzun zamandır kullandığım temayı değiştirme zamanı geldi de geçiyor diye düşünmeye başladım.

İnternette aradım taradım bana güzel bir tema lazım diye… En sonunda gözüme hoş gelen bir tema buldum. Color Paper Teması…

Tabi ilk önce Türkçe’leştirmek daha sonrada sistemime uyumlu hale getirmem lazım. Uzun bir yol gibi görünsede sanırım birkaç günde bitirebilirim. Tabi vakit ayırmak lazım. Neyse ben başlayayımda gerisi gelir…

Tema önizlemesi

“Blogum için Color Paper Temasını kullanacağım.” üzerine 13 yorum

  1. ilyas TEKER ;

    Haklısın fakat Premiumlar arasında da düzgün bişey bulamadım. Ayrıca beni biliyorsun temayı öyle bir editlerim ki şimdi olduğu gibi fonksiyonları Premium temayı aratmaz 🙂

    Cevapla
  2. Bence güzel bir tema ama abi sen daha çok bilgiye yönelik yazılar yazıyorsun sade bir tema daha uygun olmaz mıydı?

    Gerçi editledikten sonra görmek lazım birde..
    Kolay Gelsin.

    Cevapla
  3. JunChorn ;

    Bunu hiç düşünmemiştim bir bakayım uzun yazılarda nasıl duracak saol teşekkür ederim dostum…

    Cevapla
  4. JunkChorn ;

    Dostum denedimde harbiden de çirkin duruyor. Sanırım READ MORE kullanmak gerekecek bunuda ben sevmiyorum. RSS ler kesiliyor. En uyuz olduğum şey.. Sanırım başka bir tema bulmam lazım. Hayallerim yıkıldı…

    Cevapla
  5. merhaba,
    eğer more etiketi kullanmazsanız o zaman yazılarınız rssde kesilmez. size, yazılarınızı otomatik olarak özet haline getirecek bir çözüm lazım.

    blogumda kullandığım çözüm şu şekilde:
    *anasayfada sadece ilk yazı tam metin halinde gözükür.
    *ikinci yazıdan itibaren yazılar 130 kelimeden oluşan özet halinde gözükür.
    *özet halindeki yazılardan bütün html etiketleri kaldırılır, resimler dahil. hem seo açısından hem de performans açısından. fakat;
    *paragrafların birbirine girmemesi, verilen bağlatıların ve vurgulamak amacıyla kalın veya italik yapılan kelimeler, listeler, alıntılar serbest bırakılır yani yazılar özet halindeyken de gözükürler.

    * istersem wordpress’in varsayılan excerpt özelliğini bertaraf edip;
    resimler dahil sadece istediğim html etiketlerine izin verebilirim.

    kısacası benim blogumda kullandığım ve daha sonra kaan’a da tavsiye ettiğim yöntem bu. aradığım şey bu benim diyorsanız gerekli bilgiyi gönderebilirim size.

    diğer bir mevzu yazıları uzun halde yayınlamak aslına bakarsanız biraz anlamsız da. çünkü zannımca ziyaretçilerinizin yüzde 90’ı arama motorlarından geliyor yani doğrudan tekil yazılara erişiyorlar. anasayfaya tıklayıp daha sonra sayfa sayfa arşivi dolaşan çok az sayıda ziyaretçi vardır diye tahmin ediyorum.

    kolay gelsin.

    Cevapla
  6. Suskun ;

    Yöntemi merak ettim aslında bu temada kullanabilirim. Gönderebilirseniz sevinirim. Teşekkürler..

    Cevapla
  7. Üzüldüm kullanmaktan vazgeçtiğini , arada tasarım değişikliği hem yöneticiyi , hemde kullanıcıyı şevke getiriyor:)

    Cevapla
  8. s.a ben birşey sorcam:
    benim blogumda yorum yeri yok nasıl koyabilirim yardımcı olursanız sevinirim.

    Cevapla
  9. acil yardım ;

    a.s nasıl yani yorum yeri yok ? Yönetim panelinizde ayarlar menüsünden tartışma kısmına gelerek yorum kutularını işaretlediniz mi ? Bir kontrol edebilir misiniz ?

    Cevapla

Hayuce için bir cevap yazın Cevabı iptal et