Garanti Hatırlat…

Şu garanti bankasını sevmeye başladım ama yok BMSF kesintisi yok hesap işletim ücreti yok faizi yok sigortası yok havale kesintisi neyse arada bir böyle müşteri ilgileride olmasa verdikleri hizmette en  ufak bir aksaklık görsem hemen bırakırım ama yok kardeşim hizmet ediyorlar işte..

Birazda şu kesintiler vergiler, sigortaları düşürseler heleki her havaleye 2 YTL almasalar.. Neyse bugün sağolsunlar sabahın köründe mail atmışlar

Sayın HAMZA ŞAMLIOĞLU

ARVATO FINANCE SERVICES LIMITED tarafından, CITIBANK A.S. – ISTANBUL SUBESI Şubesi’nden XXXXXXGOOGLE ADSENSE açıklamasıyla gelen XXX,XX YTL havale/EFT, PENDİK Şubesi’ndeki XXXXXX numaralı hesabınıza yatırılmıştır. Şu anki bakiyeniz XXX,XX YTL’dir.

Ulen dedim tam zamanında para yok pul yok hele şükür tam zamanında gönderdiniz hemen elektrik, su, doğalgaz, telefon, internet faturalarını yatırayım …

Google tam zamanında yetiştin valla sağolasın bu ay böyle erkenden bana kıyak yaptın ya helal size… Hemde Cuma geldi yoksam pazartesiye sarkacaktı… Garanti Bankası’nada teşekkür ederim tam zamanında haber verdi.. Ulen siz şimdi BMSF bilmemne ücreti çekmeden ben faturaları otomatik ödemeden manuel ödeyeyim.. :)

“Garanti Hatırlat…” üzerine 4 yorum

  1. Akbank sadece borçları hatırlatıyor. İşte efendim axess kart borcunuz filan filandır vs. Ama 1 hafta borcumu geçirmeme rağmen hiç faiz bindirmemişler ve bugün ödedim borcumu. O yönden takdir ediyorum ama dediğim gibi hesapta olan değişiklikler için hiçbir uyarı mekanizmaları yok. Hep borçlarla alakalılar. Ama Garanti’nin 2YTL havale masrafı feciymiş. Hocam bu Garanti hesapları arasındaki havale ücreti değil mi, eğer başka bir bankanın hesabına olan havale bedeliyse çok ucuzmuş. :)

    Cevapla
  2. ByDesigner ;

    Teşekkür ederim dostum sağolsın

    MaTaDoR ;

    Dostum garanti den akbank’a 2 ytl açıkcası ben ayda 10 ere felan havale yapıyorum toplamda 20 YTL yi buluyor açıkcası çokda saçma bence bu bedel.. Birde aylık BMSF ücreti ve hesap işletim ücretleri… Abi ne bu yaa ?

    NOT: Garantinin ek olarak çok daha iyi olduğunu biliyorum bu yüzden seçtim. Ayrıca senin bankanın sadece ödemeleri hatırlatması tuhaf ya en azından gelen havaleleri hatırlatsın bu adamlar sadece para almak için hatırlatırlar zaten vermek için aramazlar.. Fakat Garanti bu konuda çok çok iyi aklına gelebilecek herşeyi hatırlatıyor..

    Cevapla
  3. bende sinir oluyorum bu kesintilere.. Bu arada google ayın son günlerinde blogcuların yüzünü güldürmüşe benziyor. :)

    Cevapla

Yorum yapın

teakolik hamza şamlıoğlu blog logo

Wordpress altyapısını kullandığımız bu sistem, Sunucu Çözümleri firmasında yüksek performans sağlayan özel sunucularda barındırılmaktadır. Görüntülemek için en iyi Chrome tarayıcı, 1920x1080 çözünürlük ve Full HD Android telefonlarda çalışır. Ayrıca Sitedeki içeriği istediğiniz gibi çarpabilirsiniz. :)