Shoutcast.com yasaklandı. Al buradan da yak…

Forumturkey.com da okudum bugün bir tane daha yasak gelmiş. Ya anlamadığım şey neden ? acaba TTnet Bandwitdh leri mi yetmiyorda siteleri kapattırıyorlar ? Bu soru aklıma neden gelip gelip duruyor. Sanki Shoutcast gibi hiç Mp3 sitesi yada Radyo sitesi yok var milyonlarca ama hiçbirinin bu kadar kullanıcısı yok hiçbiri TTnet’e bu kadar yük olmuyor ? Yada diğerlerini hiçkimse mahkemeye şikayet mi etmiyor ? Garip bir durum. Neyse artık mahkememize saygı duyarak yasağa uymak gelir elimizden yasağı nasıl deleceğinizi size öğretmeyeceğim malesef.. Saygı duyalım ama soruşturalımda.. Acaba neden ?

Nedenini bilmiyorum pek açıklayıcı bir bilgi internette bulamadım ama bildiğim ve bulduğun birşey var. Shoutcast Winamp’ın üreticisi Nullsoft şirketinin geliştirdiği diğer bir platform bağımsız ses akış sistemi var. Çokda akıllıca düşünülmüş ve tasarlanmış bir sistem. Bu sistem sayesinde 18000 internet radyosuna Winamp üzerinden ulaşılabiliyor ve radyolar dinlenilebiliyordu. Malesef ki ülkemizde buda yasaklandı.

BU SİTEYE ERİŞİM ENGELLENMİŞTİR

Umarım benim aklıma geldiği gibi değildir 🙂

“Shoutcast.com yasaklandı. Al buradan da yak…” üzerine 9 yorum

  1. Telekom hatlara yükleniliyo diye de site kapatmaya başladıysa yandık. Eğer gerçekten öyleyse, bu kadar eziklik de olmaz ya. 🙂

    Cevapla
  2. O kadar yasaklanan site olmasına rağmen, internetteki boşluk artmasına rağmen; bulunduğum ildeki mevcut altyapının EZİKliğinden dolayı 1 Mbps olan bağlantım ile ancak 520 Kbps ile bağlanabiliyorum. TTNet önce buna çözüm bulsun, sonra sitelerle uğraşsın bence.

    Cevapla
  3. arkadaşlar herkese merhaba bucamiyada dahanelerle karşılaşacağız allah bilir shoutcast.com kapandı kapanmasına benim aklımda kalan bir >?< var ben nerdeyse bir aydır shoutcast dan yayın yapmayaçalışıyorum sağolsun sizin gibiyardım sever paylaşım canlısı doslarımız yardım ediyor fakat benim beceriksizliyim herşeydeoldugugibi buiştede elime yüzüme bulaştırdım neyse fazlameşguletmeyim size başarılar dedimya şaşkın-_-

    Cevapla
  4. merhaba ya bugun karsılastım bende (: baya olmus kapatılalı alllah kahretsın dıyorum.. o 1 mbps konusunda bende aynı fıkırdeyım arkadasım..ve bende vinamptan yayın vereyım dedım vinamp menusunden soust castta girim dedim one “”””BU SİTEYE ERİŞİM ENGELLENMİŞTİR””” ya bu adamalrın derdı ne bu adamlar uzaya filan almazlar bizi..adamların yasaklamadıgımız sitesi kalmadı onda noldu anlamadım ama iki konu aklıma geliyo 1.bir radyodan vs. küfür edilmiş olacagı sürekli vs. 2.birilerinin canı sıkılıyo… protesto ediyorum kapatılacak okadar site varki.. eyy tt.net adamlar xat diye bir chat sitesini pkk sitesi yapmıs apoyu koymus vs. onla umarım orayı komple kapamazlar 😆 benımde ısım baglantım var da 😀 sadece zarar verici şeyleri kapasalar yo0k bunların derdi başka… hadi eyvallah

    Cevapla
  5. Yıl 2010 ve hala Türkiye yasakların ülkesi..
    Geçmişte de gördük yasaklar bu ülkeyi sadece cehalete ve karanlığa sürükledi. Biz tepki vermedikçe de bu yasakçı zihniyetler daha neleri kapatacaklar.

    “Her millet layık olduğu şekilde yönetilir.” önce kendimizi eleştirmek gerek.
    “Çingeneye beylik vermişler önce babasını kesmiş..” sonra bu yasakçı zihniyeti…

    Cevapla
  6. Yıl 2016 olmuş (pek yakında 2017) shoutcast.com ve adını sayamadığım daha binlerce site hala yasak.

    Cevapla

ali öz için bir cevap yazın Cevabı iptal et