Meganeomani Olduk…

Megy maceramdan sonra bugün meganeomani olduk diyebilirim.  Sosyal ağlarda beni takip eden arkadaşlar merak etmişlerdir.  Nedir bu Megy olayı diye soranlar dahi oldu. Gizemli bir hatunun gizemli bir zarf bırakması ile başlayan süpriz bugün İgneada Resort otelde (İl: Kırklareli • İlçe Merkezi: Demirköy) keyifli bir eğlence ile devam ediyor.  Siz bu satırları okurken ben keyifle meganeomani eğlenceme devam ediyor olacağım…

Sabah Maslak Sun plazada tüm Meganeomani olacak arkadaşlarla buluştuk. Hep beraber Renault Megane’larımıza atlayıp bir güzel yola koyulduk. Direksiyona geçtiğimde Hatchback bir Renault ile neler yapılabileceğini görmek istedim 🙂 Tem otoyoluna çıktık ve son gaz İgneada’ya yola koyulduk. Proximity İstanbul ve Lotus Medya bana bu güzel aracı seçmiştiler.

Tem otoyolunda sis bitene kadar dikkatlice araçlarımızı sürdük.  Sis biter bitmez ilk işim aracın sınırlarını zorlamak oldu. 197km hızla 30 dakika boyunca tatlı tatlı sınırları denerken yol bitti ve Lüleburgaz’dan ayrılmak zorunda kaldım. Aslında sis olmasaydı epeyli bir sınırları zorlamaya niyetim vardı. Dizel Hatchback Megan’ın performansından memnun kaldığımı söyleyebilirim. Ön koltuklar epeyli rahat ve aracın yol tutuşu gayet iyiydi.

Takım arkadaşlarımız arkadan nal toplarken ilk molamızı verdik ve direksiyonu köy yolunda İrem’e teslim ettim 🙂 30-40 dakika daha yol gittik ve güzel bir köy restoranında öğlen yemeğimizi yedik. Çaylar içildi ve tekrar    yola koyulduk.  Esrarlı bir mağara gezisinden sonra araçlarımıza tekrar atlayıp otelimize doğru tekrar yola çıktık.  Bol bol eğlendiğimizi itiraf etmeliyim.  Hatta şu saatte eğence devam ediyor…  Bakalım yarın güzel bir kahvaltıdan sonra süprizlere devam edilecek.

Not: 15 araçlık Megane’ları yolda görenler bize hayranlıkla bakıyordu. Hatta gezilerde konvoy yapıp bol bol stres attık. Uzun zamandır tatil yapmayı düşünüyordum benim için epeyli güzel oldu.  Bu güzel etkinlik için Renault, Proximity İstanbul ve Lotus Medya’ya teşekkürlerimi iletirim. Yarın ilk soracağım şey Megane bende kalabilir mi? Sorusu olacak. Tam bir Meganeomani oldum 🙂